Jutadara by Aurora



Hai ! Assalamua'laikum dan Salam 1 Malaysia =)

Hari ni sempena wajah baru dan penggubalan stok, kami ingin memperkenalkan satu lagi produk hot di pasaran sekarang.! Kemunculan nya menjadi viral dan hangat diperkatakan iaitu Aurora Dara.

Kini produk ini diberi wajah dan nafas baru iaitu Jutadara by Aurora, ramuan nya masih sama seperti dulu bahkan Owner produk mempertingkatkan ramuannya bagi menambah khasiat dan manfaat untuk kita-kita ni.

Dalam 1 kotak ada 2 botol iaitu; Dara 01 & Dara 02. Satu kotak ni tahan untuk sebulan. Memang berbaloi-baloi untuk cuba dan korang memang kena rasai sendiri perubahannya.

Harga asal RM198 tapi sekarang promosi RM160. FREE POSTAGE tau! Cuma S/S kena tambah RM10.

Kalau korang dah makan Jutadara ni, mesti korang akan repeat order. Sebab rata-rata pengguna Aurora Dara dulu memang akan setia dengan produk ni dan tak pandang dah benda lain. dan atas sebab itu lah produk ni dikembalikan dengan wajah baru dan ramuan yang dipertingkat!

Berikut perincian produk!
Bahan-bahan: Kacip Fatimah, Kulit Tanjung, Akar Serapat, Nenas Batu, Inai, Manjakani, Ubi Cekur, Pokok Kembali Dara, Rempah Ratus, Collagen, Vitamin C dan E serta Idebenone.

Kini dengan 18 kali penyerapan serta 7 formulasi baru.                                                                                           

Jutadara by Aurora - Set Aurora Dara 01 dan 02 telah diluluskan Kementerian Kesihatan Malaysia.
Juga lulus ujian terhadap 113 jenis racun daripada Pusat Racun Negara


Rujukan : PRN2014/269 & PRN2014/270




So, berminat tak? kalau rasa nak cuba, nak tanya apa-apa boleh text 014-5170586 (MIA)



No comments:

Post a Comment