Jutadara, Memang Berbaloi!



Hai! Assalamua'laikum lovely =)

Aset kecil dan jatuh? Miss V longgar atau berbau? Masalah keputihan? Kami kongsi dengan anda satu produk yang boleh membantu mengatasi masalah tersebut.

Jutadara by Aurora ni memang produk yang diformulasi untuk membantu wanita mendapatkan badan yang ideal dan mantap. Selain itu ia juga berfungsi untuk merawat masalah dalaman wanita seperti senggugut, period tak teratur dan sebagainya.

Jutadara boleh dimakan oleh semua peringkat samada yang masih belum berkahwin, sudah berkahwin, dalam pantang, diet dan sebagainya (except bawah umur hehehe  =P ).

Satu kotak ada 2 Botol; Dara 01 & Dara 02.

Cara makan: dimakan sepasang Dara 01 (sebiji) dan Dara 02 (sebiji) pada waktu malam.

Tahan sebulan.

Kesan boleh dilihat seawal 3-4 Minggu. Dan kebiasaannya produk ini akan merawat masalah dalaman wanita dahulu, jadi jangan goyah kalau kesan pada badan anda sedikit lambat dari orang lain.

Harga PROMOSI RM160. Harga ASAL RM198.
FREE POSTAGE SEMENANJUNG. SABAH SARAWAK tambah RM10.

Fungsi:
* Dara 01 : berfungsi mencantikkan bentuk payudara dan punggung. Bukan sahaja mencantikkan, tetapi membentuk, membesarkan serta menegangkan. Puting payudara akan kelihatan kemerah-merahan manakala punggung semakin melebar.


*Dara 02 : berfungsi mencantikkan kulit serta merawat kulit bermasalah melalui proses detoksifikasi. Bukan itu sahaja, ia mampu merapatkan otot faraj (Miss V), membuatkan anda kekal awet muda serta memberi tenaga. Angin-angin didalam badan serta 1001 masalah dalaman wanita termasuk keputihan mampu dirawat. Bentuk badan juga akan semakin langsing. Badan pasti lebih sihat!

sebarang soalan anda boleh tanya saya di 014-5170586


No comments:

Post a Comment